• Grey Facebook Icon
  • LinkedIn Social Icon

 כל הזכויות שמורות- אקאונטפיקס 2017 © 

תקנון

 

יותר מ-רק רו"ח

Accountfix היא בית ליזמים, עסקים, חברות, ארגונים הרוצים להיות עצמאים

אנחנו מאמינים ש"עצמאי" זו לא הגדרה.

"עצמאי" זו תפיסה עסקית. לא יתכן שאף אחד יכיר או ידע על העסק שלך טוב ממך.

אנחנו פה כדי לתת לך כלים להבין ולדעת בכל רגע נתון מה מרוויח ומה מפסיד, מה המצב האמיתי בבנק (ובעסק - אלו שני דברים שונים מסתבר..), איך לא לגלות שאתה בחוב לרשויות בסוף שנה, לדעת לבקש מרו"ח החשבון שלך מה שאתה רוצה (וצריך), ולהבין את התשובות באופן שיעזרו לך לפתח את העסק שלך כמה שרק אתה תקבע!

זהו, שאנחנו לא משרד רו"ח רגיל. 
אכפת לנו ממך.

הקמנו את Accountfix כי בתור לקוחות חיפשנו מענה שלא מצאנו.

לכן החלטנו להקים עבורנו ועבורכם בית - מקום בו תרגישו מתחילה שמצאתם את המקום בו אפשר להתייעץ, לבקש, להבין, ללמוד, לשפר - אנחנו רוצים לתת לכם מה שחיפשנו לעצמנו, ולכן הקמנו בשבילכם.

אז מה הופך אותנו למשרד בשבילך ?

א. תמחור מודולרי -

כשגילינו שאצל רו"ח הקודמים שלנו שילמנו על שירותים שלא קיבלנו (כי לא היינו צריכים באותו שלב של העסק, או שלא השתמשנו בסופו של דבר), עדיין שילמנו על כל הפיצ'רים גם אם לא היינו צריכים/קיבלנו...
זה עצבן, אז החלטנו לבנות מערכת בה נשלם רק על מה שאנחנו צריכים - כשצריכים.
יחד איתכם נבין מה אתם באמת צריכים בכל שלב של העסק, תשלמו רק על מה שאתם צריכים,
ותוכלו לשנות בהתאם לצרכים האמיתיים שלכם והשימוש שלכם בפועל.

למחירון המלא לחצו כאן.

ב. רואים גם אותך וגם את העסק שלך -

עד כמה שנדמה לנו ש"אני זה העסק והעסק זה אני", לעסק שלך ולך אתגרים שונים וצרכים אחרים.

יש לך חיים (וצרכים ובזבוזים) מחוץ לעסק, ולעסק שלך יש צרכים משלו. אבל האחריות עלינו (בעלי העסק)...

בדרך כלל רואה החשבון שלך ייתן לך את המספרים שרשומים אצלו, רק כשייתבקש, וגם את זה בדוח חשבונאי מתוכנה שבדרך כלל רק רואה החשבון יצליח להבין… 

ואת ההסבר שלו - גם אז לא תמיד מצליחים להבין, גם אם מאוד משתדלים.. 

אז כשאנחנו אומרים שזכותנו לקבל שירות גם עבורי (את הנהלת החשבונות השוטפת) וגם עבור העסק שלי - פה הרווח של הניסיון העיסקי היומיומי של השותפים העסקיים ב-Accountfix כולו שלך.

ההבנה שלנו שמדובר בך ובעסק שלך, שתי ישויות נפרדות בעלות צרכים שונים, והיכולת להבין ולהסביר לך את ההבדל מניסיון מעשי ולא "מניסיון (סיפורים/ניסיון) של לקוחות" הוא הוא הרווח והערך המוספים שלך בעבודה איתנו לעומת משרד רו"ח "רגיל".

לדוגמא - לשאלה האם לעסק שלך נכון להעסיק את העובדים בתלוש או בתור פרליאנסרים? - תשובה של רו"ח "רגיל" תהיה "אקדמית" (או מניסיון ששמע מלקוחות שלו), אבל אנחנו היינו שם. מול העלאות שכר מינימום בחקיקה, ביקורת פתע (בעמותה) של אגף האכיפה במשרד הכלכלה לתקינות ניהול (כפי שכל עסק יכול לעלות במדגם מעת לעת), הצורך בגיוס מהיר של עובדים, צמצומים עקב סגירת פרויקט, תפקוד לקוי, האם לתת בונוסים - נוכל לעזור ולחשוב יחד איתך מה הכי נכון לעסק שלך.

ג. פתרונות יצירתיים -

אנו פה גם כדי לתת לעסק שלך פתרונות יצירתיים שיעזרו לו לצמוח.

מלבד הנהלת חשבונות וראיית חשבון, ומלבד לחשוב על העסק שלך - אנחנו יודעים מניסיוננו הרב בעסקים לתת לך כלים שיאפשרו לעסק לך לצמוח ולהתנהל באופן נכון ויציב - הנה רק כמה דוגמאות לכלים שפיתחנו עבור לקוחותינו (חלקם בעקבות בקשות/צרכים שלהם, שנוכחנו כמה חשובים ויעילים לכולם) :

דוח נטו  - כלי שמספר לך כמה באמת הרווחת החודש בצורה פשוטה וברורה.

ניהול תשלומים ותזרים - כלי שנותן לך יכולת לנהל צפי מצב בנק עתידי, ובכך את השליטה על מצב הכסף היוצא והנכנס מהחשבון, בלי להיות מופתע שחסר כסף בחשבון ביום המע"מ לדוגמא.

דוח נזילות - הדוח שיודע לספר לך על לקוחות שטרם שילמו, הוצאות שלא לקחת בחשבון/זכרת, על תשלומים חריגים שהורידו לך בהוראות קבע וכדומה.

רוצים להבין לעומק על הכלים שלנו - דו"ח נטו, ניהול תזרים, ניהול תקציב ועוד? 

לחצו כאן.